Dag 3 van Ettelbruck naar Cattenom - Reisverslag uit Bingelrade, Nederland van Eugene Heijnen - WaarBenJij.nu Dag 3 van Ettelbruck naar Cattenom - Reisverslag uit Bingelrade, Nederland van Eugene Heijnen - WaarBenJij.nu

Dag 3 van Ettelbruck naar Cattenom

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Eugene

16 April 2019 | Nederland, Bingelrade

Dag 3, zondag 14 april 2018. Ettelbruck ik ga jullie verlaten. Zoals gezegd staat het vertrek vanaf Ettelbruck naar Cattenom op het programma vandaag. De vrouw van waarschijnlijk de eigenaar doet mij uitgeleide en uiteraard niet nadat ik de rekening betaald heb. Ik maag pinnen. Oké samen de fiets opgezocht en nadat ik hem beladen had en route. En jawel hoor het sneeuwt weer en is bitter koud!
Waarom doe ik dit? Is de prangende vraag die naar boven komt. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat eigenlijk zelf ook niet meer zo heel goed weet! Nou ja dan ben ik er ook gauw klaar mee, zet de gedachte van mij af en klim in de pedalen. Toch even overwogen om te informeren naar een trein richting zuiden.
Wat is het toch goed om Google maps te hebben. Waarom denk je? Nou of het aan het weer lag of aan mijn ogen, ik had de geplande route opgestart en moest natuurlijk op de goede weg terecht zien te komen. Vrolijk kijkend naar de neerdwarrelde sneeuw zag ik dat het aantal kilometers niet afnamen maar toenamen. Huhhhh, hoe kan dat nou? Eens even om mij heen gekeken en een paar herkennings punten gespot. Verdikkeme ( eigenlijk andere krachttermen gebruikt) ik zit op de terugweg.

  • 16 April 2019 - 16:33

    Marita:

    Het bijhouden van je blog vergt natuurlijk ook heel wat energie. Wel leuk om terug te lezen!
    Op naar dag 4 en 5

  • 16 April 2019 - 16:48

    Peter:

    Hier was het vandaag goed zonnetje scheen.
    Respect denk dat ik al de trein had genomen

  • 17 April 2019 - 10:53

    Myrthe:

    Je doet het om voor ons een voorbeeld te zijn, pa! Reken maar dit ik nu ook wil en liefst met jou in Canada. Kun jij mooi alle voorbereidingen treffen door de ervaringen van nu :-D
    En je doet het gewoon lekker voor het avontuur, omdat het anders ook maar gewoon van hetzelfde is...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eugene

Actief sinds 10 April 2016
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 10590

Voorgaande reizen:

05 Juni 2023 - 20 Juni 2023

Een fietservaring!

12 April 2019 - 20 April 2019

met de fiets naar Villedaigne Zuid Frankrijk

30 Maart 2016 - 01 Juli 2016

Mijn reis naar Lesbos

Landen bezocht: